luni, 16 iunie 2008

La Universitate, pe zloată, în 1924

Am găsit o foarte interesantă fotografie făcută de pe colţul intersecţiei Academiei cu B-dul Elisabeta către Universitate . Este iarnă dar e zloată şi plouă (judecând după umbrele) . Grămezile de zăpadă murdară ne sunt foarte familiare şi azi după 80 de ani .În dreapta se vede statuia lui G. Lazăr, în spatele tramvaiului 14 e silueta statuii lui Brătianu din rondul de la Universitate.
E interesant cum în acea epocă tramvaiele, birjele şi maşinile îşi împărţeau străzile Bucureştilor.
Iar stâlpii de iluminat din fontă aveau ornamente şi forme elegante. Când am timp voi fotografia din acelaşi colţ, azi.

2 comentarii:

Vlad T. spunea...

Buna seara

A propos de stilpii de iluminat, modelul din aceasta fotografie, va pot spune ca am fost extraordinar de uimit sa constat ca inca exista trei in Bucuresti, in zona "parculetului - triunghi" de la intersectiile strazilor Uranus si Rahovei, aproape de fosta berarie Becker. Nu am mai ajuns insa in zona sa le fac o fotografie inainte sa dispara definitiv.

Radu Oltean spunea...

Poate ajung eu pe acolo si le fac o poza...mersi mult de informatie!!