vineri, 8 mai 2009

Zilele Muzeului Militar- 10 Maiu la Museul Militar


Dragi cititori, va poftesc a veni la Zilele Muzeului Militar, in data de 9 si 10 Mai, la Muzul Militar National din Bucuresti. Intrarea libera, uniforme, manuiri si trageri cu arme de epoca, fasole cu carnati gatite cazon (moca!), tir cu pusti cu aer comprimat pentru copii, targ de vechituri etc etc. Recomand in special sa vina parintii cu copii (mai ales baieti) caci e fascinant si educativ. Participarea va fi nationala si internationala, deoarece vor sosi grupuri de reenactment din Oradea, Ploiesti si Bulgaria. Deschiderea e la 10 iar actiunile spactaculoase tin pana pe la 14. Acest program e valabil atat sambata cat si duminica. Muzeul ramane deschis pana pe la 18.

7 comentarii:

GIURGIU spunea...

cat de tare! nu puteai sa pui si tu anunt mai devreme?? of!

GIURGIU spunea...

a! si am remarcat ca mi-ai scos blogul din lista ta de bloguri si eram curios sa aflu dece!

Raiden spunea...

@ Giurgiu - eu iti vad blogul in lista lui Radu

Radu Oltean spunea...

@ Giurgiu
Heeei?!? De ce sa fac acest lucru nebunesc??

Radu Oltean spunea...

@ Giurgiu
Imi pare rau dar abia azi m-am gandit sa postez chestia asta. Nu poti veni nici duminica?

GIURGIU spunea...

chiar o sa incerc sa ajung... vroiam sa merg Romexpo auzisem ca-i un targ ce are si mobilier de gradina... si m-ar fi interesat ! Dar chiar am sa fac cumva sa vin .....! acum incep cu intrebari de genul: pana la ce ora se tine, e cu intrare? cum dau de tine?

Raiden spunea...

As veni si eu, dar nu promit 100%. Depinde ce program am in restul zilei.

Daca vin, totusi, o sa fii printre reenacter, nu, Radu?

Orar 10-14 ai zis?